Mercedes-Benz Servicehotline.

Mercedes-Benz Servicehotline
Wat te doen bij een ongeval?
Stap 1:Veiligheidsvest aantrekken, plaats van het ongeval beveiligen en eerste hulp verlenen.
Stap 2:Reddingsdiensten of politie verwittigen (indien nodig).
Stap 3:Ongevalgegevens in een verslag noteren.
Stap 4:Foto's maken van de bij het ongeval betrokken voertuigen en van de plaats van het ongeval.
Stap 5:De Mercedes-Benz servicehotline 00800 1 777 7777 bellen, het schadegeval beschrijven en de autopapieren klaar houden. De Mercedes-Benz AccidentAssist regelt het transport van uw voertuig naar het dichtstbijzijnde Mercedes-Benz servicepunt, zorgt ervoor dat u uw reis kunt voortzetten en handelt de schaderegeling met uw verzekering af.

Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres:

hls.bel@cac.mercedes-benz.com

Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen:

Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.